Langkau ke kandungan utama

Pengenalan Tentang Mary Kay - Siapa Mary Kay Ash?




Mary Kay menubuhkan syarikat ini pada tahun 1963 ketika beliau berumur 45 tahun. Beliau seorang pemimpin berwawasan yang memulakan syarikat Mary Kay kerana beliau ingin memberi wanita satu peluang yang boleh memperkaya kehidupan orang mereka. Pada tahun 60-an beliau menyedari bahawa wanita memerlukan peluang untuk mencapai kejayaan kewangan sambil menyeimbangkan kehidupan mereka dengan nilai dan keutamaan yang penting kepada mereka.

50 tahun kemudian, wanita masih menyayangi Mary Kay. wanita ini, produknya dan falsafahnya. Ini kerana wanita yang sempat mengenali Mary Kay mendapati bahawa syarikat ini lebih daripada sekadar kereta pink, sesungguhnya ia sebuah syarikat yang penuh dengan kasih sayang.

Mary Kay mempunyai 4 teras yang didukung sepenuhnya :

1. Go -Give - dalam Islam ialah sedekah
2. The Golden Rule iaitu kita layan org baik, org pun akan layan kita baik.
3. Orang lain adalah lebih penting.
4. Seimbang dalam kehidupan dari segi :
- Ketuhanan, sebagai orang Islam Allah adalah yg pertama.
- Keluarga
- Kerjaya



Mary Kay adalah sebuah syarikat kosmetik terbesar di dunia dan telah mencapai status jenama utama di US. Selain itu, pasukan jualan bebas Mary Kay telah berkembang pesat dengan lebih 3.5 juta orang tersebar ke lebih daripada 35 buah negara di seluruh dunia.

Mary Kay MALAYSIA di tubuhkan pada Oktober 2000 manakala Singapore pula pada tahun 2009.

Bagaimana VISI Mary Kay tercapai?

Mary Kay Ash masih berkembang maju kerana ia kekal mementingkan wanita. Peluang perniagaan menyediakan cara yang hebat kepada wanita memperoleh pendapatan tambahan. Selain site income, wanita2 juga diraikan dengan hadiah - hadiah menarik seperti barang kemas, melancong ke luar negara, dan hadiah kereta pink sebagai penghargaan kerja keras wanita - wanita ini gigih mencari pendapatan.

So bagaimana?

Teringin untuk menjadi sebahagian dari kami Perunding Kecantikan Mary Kay?

Hubungi saya melalui WHATSAPP +60163045580 SEKARANG!!!!

Ulasan